۲۶ دی ۱۳۹۲، ۱۸:۲۵

مسابقات فوتبال زیر 22 سال آسیا؛

وداع تلخ ایران با پیروزی برابر کویت/ هت‌تریک رضایی فایده نداشت

وداع تلخ ایران با پیروزی برابر کویت/ هت‌تریک رضایی فایده نداشت

تیم‌ فوتبال زیر 22 سال ایران درحالی امروز توانست با هت‌تریک رضایی برابر کویت به پیروزی دست یابد که با توجه به پیروزی ژاپن در بازی همزمان برابر استرالیا، از راهیابی به مرحله بعدی این مسابقات باز‌ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، روز ششم و پایانی از مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا عصر امروز سه‌شنبه با برگزاری دو دیدار از گروه C پیگری شد که در یکی از این دیدارها تیم فوتبال زیر 22 سال ایران با نتیجه 3 بر یک برابر کویت به پیروزی دست یافت اما نتوانست جواز حضور در مرحله بعدی این رقابتها را بدست آورد.

در این دیدار که در ورزشگاه سب مسقط برگزار شد، کاوه رضایی در دقایق (62، 67 و 81) گل‌های برتری تیم ایران را به ثمر رساند و سلطان العنزی (5+90) برای تیم کویت گلزنی کرد.

در دیگر بازی همزمان این گروه، ژاپن با ارائه یک بازی برتر توانست با نتیجه 4 بر صفر استرالیا را شکست دهد، نتیجه‌ای که باعث عدم راهیابی تیم ایران به مرحله بعدی این مسابقات شد.

در پایان دیدارهای گروه C مسابقات قهرمانی زیر 22 سال آسیا، تیم استرالیا با 6 امتیاز و ژاپن با 5 امتیاز به عنوان تیم‌های برتر جواز حضور در مرحله بعدی این رقابتها را بدست آوردند اما تیم‌های ایران با 4 امتیاز و کویت با یک امتیاز از صعود به مرحله بعدی باز ماندند.

- مرحله گروهی مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 22 سال آسیا امشب با برگزاری دیدارهای زیر به پایان می‌رسد:
گروه D:
* عربستان - ازبکستان، ساعت 19:30، ورزشگاه سب مسقط
* عراق - چین، ساعت 19:30، ورزشگاه رویال پلیس مسقط

کد خبر 2216014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha